Головна Почесні громадяни району  Про нас Поздоровлення  Зворотній зв'язок
Календар подій
Новотроїцький район
Меню
Користувачеві
Поштова скринька Вакансії
Новотроїцьке
Новотроїцька районна рада

Рішення 16 сесії 7 скликання від 02.03.2017 №410 про затвердження плану підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік

 


 

 
Повідомлення

Про оприлюднення проекту регуляторного акту проекту рішення сесії Новотроїцької районної ради «Про затвердження тарифів на основні платні медичні послуги, які надаються бактеріологічним відділенням клініко-діагностичної лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні»

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, Новотроїцька районна рада повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення. Проект даного рішення розроблено відповідно до вимог Податкового кодексу України, Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Розробник проекту регуляторного акту: відділ з питань управління спільною власністю територіальних громад району.
Зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акта надсилати за поштовою адресою: вул. Леніна, 73, смт Новотроїцьке, Херсонська область, 75300, Новотроїцька районна рада.
Електронною адресою: http://ntrayrada.ks.ua; e-mail:ntrayrada@mail.ru
за телефоном: 5-00-53, факс (05548) 5-08-43

Термін приймання зауважень від фізичних і юридичних осіб, їх об′єднань - один календарний місяць з дня оприлюднення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення районної ради „Про затвердження тарифів на основні платні медичні послуги, які надаються бактеріологічним відділенням клініко-діагностичної лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні".

1. Визначення та аналіз проблеми.
В зв'язку з реорганізацією ДЗ «Новотроїцька районна санітарно-епідеміологічна станція» та приєднання до Генічеського міжрайонного управління Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби в Херсонській області на території району виникла проблема при проходженні медичних оглядів щодо обстеження певних категорій громадян.
Протягом 2012 року підлягало бактеріологічному обстеженню 4887 осіб, із них 2109 молокоздавачів приватного сектору. Згідно наказу Міністерства охорони здоров'я від 23 липня 2002 року №280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» проведення медичних оглядів є обов'язковим.
В баклабораторії ДЗ «Новотроїцька районна санітарно-епідеміологічна станція» у 2012 році було обстежено 1175 осіб.
Клініко-діагностична лабораторія Новотроїцької центральної районної лікарні атестована у 2007 та 2012 роках терміном на 5 років. Баклабораторією Новотроїцької центральної районної лікарні протягом 2012 року проведено 2880 досліджень.
В зв'язку з недостатнім фінансуванням центральної районної лікарні безкоштовні обстеження виконувати неможливо. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 989 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров'я та вищих медичних закладах освіти» до переліку платних послуг, які можуть надаватися в державних та комунальних закладах охорони здоров'я, вищих медичних навчальних закладах та науково-дослідних установах відносяться проведення попередніх профілактичних медичних оглядів при прийнятті на роботу, для отримання посвідчення водія транспортних засобів, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди, лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів.
Тарифи на платні медичні послуги економічно обґрунтовуються та затверджуються, виходячи з фактичних витрат по кожному дослідженню.
Враховуючи необхідність у зручності проведення медичних оглядів населенням Новотроїцького району виникла потреба у проведенні розрахунків вартості платних медичних послуг та їх затвердження.

2. Визначення цілей прийняття рішення
Основною метою прийняття зазначеного рішення є встановлення тарифів в економічно обґрунтованому розмірі на ринку реалізації медичних послуг, забезпечення доступності послуг для всіх верств населення незалежно від рівня їх грошових доходів, забезпечення стабільного функціонування бактеріологічного відділення клініко-діагностичної лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні щодо ефективного надання послуг населенню, у відповідності до норм постанови Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. N1138 "Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров'я та вищих медичних закладах освіти» до переліку платних послуг, які можуть надаватися в державних та комунальних закладах охорони здоров'я, вищих медичних навчальних закладах та науково-дослідних установах відносяться проведення попередніх профілактичних медичних оглядів при прийнятті на роботу, для отримання посвідчення водія транспортних засобів, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди, лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів.
Платні послуги, що надаються населенню району являються додатковими послугами бак лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні і здійснюються окремо від основної діяльності закладу.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних
способів досягнення встановлених цілей.
Реорганізація ДЗ «Новотроїцька районна санітарно-епідеміологічна станція»обумовила незручності для жителів Новотроїцького району, що пов'язані з необхідністю подолання частиною жителів району відстаней більше 100 км до Генічеського міжрайонного управління Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби в Херсонській області. Дана альтернатива не є прийнятною, так як може призвести до неконтрольованого поширення інфекційних хвороб.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечують
розв'язання визначеної проблеми.
Проектом рішення сесії Новотроїцької районної ради „Про затвердження тарифів на основні платні медичні послуги, які надаються бактеріологічним відділенням клініко-діагностичної лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні", запроваджується встановлення тарифів на послуги медичного характеру шляхом встановлення тарифів на додаткові медичні послуги, які надаються на платній основі баклабораторією Новотроїцької центральної районної лікарні.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей.
Проект розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. №1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів), постанови Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. №1138 „Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров'я та вищих медичних закладах освіти".
Платні послуги, що надаються населенню району являються послугами бак лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні і здійснюються окремо від основної діяльності закладу.
Впровадження проекту рішення не потребує додаткових коштів з бюджету.

6. Визначення очікуваних результатів - метод аналізу вигод та витрат.
Методи одержання результатів відстеження: звітність бак лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні щодо надходження коштів від платних послуг, використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних послуг, здійснення порівняльного аналізу.
Враховуючи соціальну значимість медичних послуг та необхідність забезпечення стабільного функціонування бак лабораторії Новотроїцької центральної районної лікарні щодо ефективного безперебійного надання послуг населенню, відповідно до повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року №1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" запроваджене державне регулювання цін на основні платні медичні послуги.

7. Визначення показників результативності регуляторного акту.
Дані, на основі яких проводиться відстеження результативності: дані щомісячних звітів по наданню платних послуг та кількості осіб, яким дані послуги були надані.
Реалізація проекту рішення не потребує матеріальних та інших витрат.

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.
Результативність регуляторного акту здійснюється за допомогою проведення відстеження статистичних даних та фінансових звітів.

Додаток

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

Про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Новотроїцької районної ради „Про доповнення до річних орендних ставок затверджених додатком рішення сесії районної ради від 29.10.2003 р. № 177".

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, Новотроїцька районна рада повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення. Проект даного рішення розроблений відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Розробник проекту регуляторного акту: відділ з питань управління спільною власністю територіальних громад району.
Зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акта надсилати за поштовою адресою: вул. Леніна, 73, смт Новотроїцьке, Херсонська область, 75300, Новотроїцька районна рада.
Електронна адреса: http://ntrayrada.ks.ua; e-mail:ntrayrada@mail.ru
за телефоном: 5-00-53, факс (05548) 5-08-43

Термін приймання зауважень від фізичних і юридичних осіб, їх об'єднань - один календарний місяць з дня оприлюднення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Визначення та аналіз проблеми.
Станом на 01.01.2013 року у Новотроїцькому районі зрошувальних площ по сільських, селищних радах нараховується 72,730 тис. га, але зрошується 49,164 тис. га. У зв'язку зі змінами нормативно-правових актів щодо оренди комунального майна, зокрема, внутрішньогосподарської меліоративної системи для більш ефективного його використання, виникла необхідність прийняття рішення щодо встановлення річної орендної ставки за використання меліоративної системи, враховуючи фінансові затрати на її відновлення, ремонт і т.д. Тому, запропонована ставка 1 відсоток від вартості зрошувальної системи (ставка буде переглядатися щорічно) зменшить фінансове навантаження на товаровиробників, надасть їм можливість вкладати кошти в розширення мережі зрошення.

2. Визначення цілей прийняття рішення.
Основною метою прийняття зазначеного рішення є встановлення фіксованої орендної ставки для подальшого надання в оренду меліоративної системи та забезпечення більш раціонального її використання.
Ціль регуляторного акту - це встановлення фіксованої орендної ставки, яка надасть можливість товаровиробнику збільшувати площі зрошення, вкладати кошти в ремонт, реконструкцію мережі, наповнити місцеві бюджети усіх рівнів коштами від передачі в оренду меліоративної системи.

3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
Рішення „Про експлуатацію меліоративної системи для транзиту води Новотроїцького району" малоефективне, гальмує процес розвитку взаємовідносин товаровиробників з балансоутримувачем та власником. Тому, існуючі підходи не є прийнятними для подальшого використання меліоративної системи району. Як вихід - повинні бути розроблені нові, як альтернатива існуючим.

4. Опис механізмів і заходів які забезпечують розв'язання визначеної проблеми.
Для розв'язання проблеми пропонується прийняти рішення районної ради „Про доповнення до річних орендних ставок, затверджених додатком рішення сесії районної ради від 29.10.2003 р. № 177 „Про типовий договір оренди та річні орендні ставки за використання нерухомого майна". Заходи спрямовані на розв'язання проблеми.

5. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей.
Ці завдання будуть досягнуті оскільки, проектом рішення визначений порядок передачі в оренду майна спільної власності, розрахунок плати за оренду, визначений фіксований розмір річної орендної плати.
Впровадження проекту рішення не потребує додаткових коштів з бюджету.

6. Визначення очікуваних результатів - метод вигод та витрат.
Методи одержання результатів відстеження: звітність балансоутримувачів внутрішньогосподарської, міжгосподарської меліоративної системи щодо її використання та надходження коштів від орендарів, здійснення порівняльного аналізу.
Враховуючи величезне значення зрошення для сільгоспвиробників на півдні України, забезпечення його стабільного функціонування, ефективного використання та відновлення в Новотроїцькому районі запроваджено надання його в оренду на платній основі. Встановлення фіксованої орендної ставки 1 відсоток надасть фінансову можливість товаровиробникам відновлювати меліоративну систему.

7. Визначення показників результативності регуляторного акту.
Дані, на основі яких проводиться відстеження результативності:
1. Розмір надходження коштів до районного та сільських, селищних бюджетів.
2. Кількість укладених договорів.
3. Ступінь використання зрошення, його відновлення та вдосконалення.
4. Реалізація проекту рішення не потребує матеріальних та інших витрат.

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту.
Результативність регуляторного акту здійснюється за допомогою проведення відстеження статистичних даних та фінансових звітів.

 
 
ПОВІДОМЛЕННЯ

Про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Новотроїцької районної ради „Про зміни та доповнення до додатків 1, 2 рішення сесії районної ради від 17.05.2007 р. № 183».

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, Новотроїцька районна рада повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення. Проект даного рішення розроблений відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Розробник проекту регуляторного акту: відділ з питань управління спільною власністю територіальних громад району.
Зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акту надсилати за поштовою адресою: вул. Леніна, 73, смт Новотроїцьке, Херсонська область, 75300, Новотроїцька районна рада.
Електронна адреса: http://ntrayrada.ks.ua; e-mail:ntrayrada@mail.ru
за телефоном: 5-00-53, факс (05548) 5-08-43

Термін приймання зауважень від фізичних і юридичних осіб, їх об'єднань - один календарний місяць з дня оприлюднення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1. Визначення та аналіз проблеми.
У зв'язку зі змінами нормативно-правових актів щодо оренди комунального майна, для більш його ефективного використання, зокрема, внутрішньогосподарської меліоративної системи, яка на сьогодні при розроблених умовах, підходах не може задовольнити інтереси користувачів та місцевої громади, виникла необхідність прийняття рішення на підставі правових актів, яке б вирішило проблему надання в оренду меліоративної системи та прийняття районною радою управлінських дій для вирішення даної проблеми. Тому, пропонується передати на баланс сільських, селищних рад меліоративну систему з визначенням більш ефективного орендодавця, що дасть можливість вирішити питання використання, збереження існуючої меліоративної системи.

2. Визначення цілей прийняття рішення.
Основною метою прийняття зазначеного рішення є наповнення бюджетів сільських, селищних рад шляхом передачі в оренду меліоративної системи та забезпечення більш ефективного її використання. Цей регуляторний акт дасть можливість балансоутримувачу на отримані від оренди кошти відновлювати, реконструювати та проводити капітальні ремонти, а також за рішенням сільської, селищної ради направляти кошти від оренди на вирішення проблем соціальної сфери громади.

3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
Рішення „Про експлуатацію меліоративної системи для транзиту води Новотроїцького району" не надало бажаного результату, викликало супротив користувачів, загострило взаємовідносини їх з балансоутримувачем. Тому, існуючі підходи не є прийнятними для подальшого використання меліоративної системи району. Як вихід - повинні бути розроблені нові, як альтернатива існуючим.

4. Опис механізмів і заходів які забезпечують розв'язання визначеної проблеми.
Для розв'язання проблеми пропонується прийняти рішення районної ради „Про зміни та доповнення до додатків 1, 2 рішення сесії районної ради від 17.05.2007 року № 183 „Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду об'єктів (майна) спільної (комунальної) власності територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького району, методики розрахунку та порядку використання плати за оренду цього майна". Заходи спрямовані на розв'язання проблеми.

5. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей.
Ці завдання будуть досягнуті оскільки, проектом рішення визначені організаційно-правові відносини, пов'язані з передачею в оренду майна спільної власності, розрахунок плати за оренду, порядок розгляду пропозицій (перелік документів, які подаються орендодавцю), визначений розмір річної орендної плати та її розподіл.
Впровадження проекту рішення не потребує додаткових коштів з бюджету.

6. Визначення очікуваних результатів - метод вигод та витрат.
Методи одержання результатів відстеження: звітність балансоутримувачів внутрішньогосподарської, міжгосподарської меліоративної системи щодо її використання та надходження коштів від орендарів, здійснення порівняльного аналізу.
Враховуючи величезне значення для вирощування сільськогосподарських культур на зрошенні, забезпеченні його стабільного функціонування, ефективного використання та відновлення в Новотроїцькому районі запроваджено надання його в оренду на платній основі.

7. Визначення показників результативності регуляторного акту.
Дані, на основі яких проводиться відстеження результативності:
1. Розмір надходження до районного бюджету та на рахунок сільської, селищної ради.
2. Кількість укладених договорів.
3. Ступінь використання зрошення, його відновлення та вдосконалення.
4. Реалізація проекту рішення не потребує матеріальних та інших витрат.

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту.
Результативність регуляторного акту здійснюється за допомогою проведення відстеження статистичних даних та фінансових звітів.

Пошук
Архів подій
«« »»
«« Липень »»
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Посилання
Верховна рада
Урядовий портал
Президент України
Херсонська обласна рада
Херсонська обласна державна адміністрація
Новотроїцька районна державна адміністрація
УАРОР
Ради району
Новотроїцька селищна рада
Сиваська селищна рада
Василівська сільська рада
Воскресенська сільська рада
Володимиро-Іллінська сільська рада
Громівська сільська рада
Горностаївська сільська рада
Дивненська сільська рада
Зеленівська сільська рада
Новомихайлівська сільська рада
Новомиколаївська сільська рада
Олександрівська сільська рада
Одрадівська сільська рада
Сергіївська сільська рада
Сивашівська сільська рада
Новопокровська сільська рада
Подовська сільська рада
Федорівська сільська рада
Чкалівська сільська рада
Про районну раду | Сесії районної ради | Документи районної ради | Органи місцевого самоврядування | Почесні громадяни району | Регуляторні акти | Звітність Інформація про попит на робочу силу (вакансії) | Про нас | Поздоровлення | Доступ до публічної інформації | Комунальна власність | Запобігання проявам корупції | ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
Адреса Новотроїцької районної ради: 75300, Херсонська обл., смт. Новотроїцьке, вул. Соборна, 73.
Тел. +38(055 48) 5-00-53, факс +38(055 48) 5 15 99, е-mail: ntrada@i.ua
© Новотроїцька районна рада. При використанні матеріалів, лінк на сайт www.ntrayrada.ks.ua. обов’язковий.
© 2008 КП "ЦЕС"
Для якісного перегляду рекомендується 1024х768рх